ЯШЬ БЕЛГЕЧКӘ КИҢӘШЛӘР
• Балаларны ярат!
• Эшкә зыян китермә!
• Балалардагы яхшы сыйфатларны күрергә тырыш.
укырга
ДӘРЕСКӘ ӘЗЕРЛӘНҮ ӨЧЕН КҮРСӘТМӘЛӘР
• Теге яки бу дәрестә өйрәнелергә тиешле материалның программада ничек бирелеше белән танышырга.
• Класс коллективын, аерым укучыларның мөмкинлеген һәм нинди кыенлык кичерүен күз алдыңнан кичер. укырга
ДӘРЕСКӘ КУЕЛА ТОРГАН ТАЛӘПЛӘР
• Дәреснең программада күрсәтелгән вакытка туры китереп үткәрелүе.
• Дәрес структурасы, аның этапларының максатчанлыгы.
• Идеялелеге һәм фәннилеге. укырга
ӨЙГӘ БИРЕЛГӘН ЭШКӘ ТАЛӘПЛӘР
• Бирем һәр укучыга аңлаешлы булырга тиеш.
• Укучыларның шәхси үзенчәлекләрен искә алырга кирәк.
укырга
ӘДӘБИЯТ УКЫТУЧЫСЫНА ЯРДӘМГӘ
• Әдәби әсәрне өйрәнү максатыннан чыгып, әдәбият дәресләренең типлары
• Әдәбият укытуның бурычлары
• Әдәбият укытуда төп принциплар
• Әдәбият дәресләрендә укучыларның телдән сөйләмен үстерy буенча төп эш төрләре
• Сочинениеләрнең төп типлары
• Әдәбият дәресләрендә алымнар
• Әдәбият укыту чаралары
укырга
|