• Дәреснең программада күрсәтелгән вакытка туры китереп үткәрелүе.
• Дәрес структурасы, аның этапларының максатчанлыгы.
• Идеялелеге һәм фәннилеге.
• Дәрестә эстетик тәрбия бирү.
• Яңа материалны аңлату.
• Үстерешле укыту принципларын үтәү.
• Дәреснең тормыш белән бәйләнеше.
• Укытуда күрсәтмәлелек, техник чараларны куллану.
• Китап белән эш.
• Яңа төшенчәләрнең барлыкка килүе, танып-белү шатлыгы.
• Күнекмә булдырырга ярдәм итә торган күнегүләр эшләүне оештыру.
• Укучылар эшендә мөстәкыйльлек.
• Укучыларның активлыгы һәм инициативалылыгы.
• Балаларны төрле эш төрләренә тарту.
• Сөйләм телен үстерергә ярдәм итәрдәй күнегүләрне телдән үтәү.
• Шәхси якын килү (сәләтле балалар һәм дәрес материалын авыррак үзләштерүче балалар белән эшләү).
• Укучыларның белемен тикшерү.
• Балаларга төпле һәм тирәнтен белем бирү.
• Билгенең белем дәрәҗәсенә туры килүе һәм аларга аңлатма бирү.
• Өйгә эш бирүне оештыру.
• Дәресне үткәрү темпы.
• Укытучының педагогик тактлылыгы.
• Укытучы сөйләме.
• Аваз һәм сүзләрне дөрес әйтергә өйрәнү.
• Сүзлек-фразеологик һәм стилистик эш.
• Бәйләнешле сөйләмне үстерү, аның гамәли юнәлешле булуы.
• Грамматиканы, лексиканы өйрәнү.
• Уку техникасы.
• Сөйләм һәм язу культурасы.
• Әдәби әсәрләрне өйрәнү.
• Язма эшләр системасы.
|