• Бирем һәр укучыга аңлаешлы булырга тиеш.
• Биремнең тиешле күләмдә һәм башка фәннәрдән бирелә торганнарының күләмен истә тотып бирелүе зарури.
• Укучыларның шәхси үзенчәлекләрен искә алырга кирәк.
• Бирем укучыларның мөстәкыйль эшләвен, элегрәк туплаган белем һәм күнекмәләрне файдалануны күздә тотып бирелергә тиеш.
• Биремнәр кирәгеннән артык күптөрле булырга тиеш түгел.
• Терәк белемнәрне актуальләштерү максатыннан, өйгә биреләчәк биремдә элек өйрәнгән материалны кабатлау күздә тотылсын.
• Һәр бирем билгеле бер кыенлыкны җиңү максатына юнәлтелсен.
• Биремнәрне ничек үтәү турында аңлатма, аны үтәү алгоритмы бирелсен.
• Укучыны аналитик-синтетик фикер эшчәнлегенә юнәлтергә кирәк.
• Биремнәр кызыклы, эчтәлекле булырга тиеш.
|